Hverdagsglimt

Jeg er virkelig altfor dårlig til å oppdatere bloggen! Skjerpings, Gry!

Siden sist har Nadira rukket å bli 3 år (24 juni) – gratulerer med dagen kjære veslefrikken min! ♥ Dagen ble «feiret» med ny leke, noe ekstra godt i matskålen, og 2 lange turer – en med Balder, og en med Tyson. 😉

Onsdag forrige uke ble Tinka (katten min) operert, så jeg og Nadira bor hjemme hos foreldrene mine (der Tinka bor til daglig) frem til hun er friskmeldt, dvs til sårene er grodd og stingene fjernet. Hun fikk fjernet en jursvulst og ble samtidig sterilisert. Hos katter er ca 90% av jursvulster ondartede (kreft), men vi fikk fjernet den tidlig og dyrlegen så ingen tegn til spredning på røntgenbildene, så vi krysser fingrene for at det vil gå bra med henne. ♥ Hun nyter hvertfall at matmor er hjemme å duller med henne, det er sikkert. 😉

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Hverdagsglimt

  1. Ane

    Å, så mange fine bilder ❤ Gratulerer med vel overstått bursdag til Nadira, og god bedring til pusekatten 🙂

  2. Marie

    Så utrolig fin Nadira er! Veldig vakker hund! 🙂

    Håper du kommer til å blogge mer igjen, syntes det er gøy å følge dere og Nadira 🙂

    • Nadira

      Tusen takk for det! 🙂 Jeg skal prøve å bli flinkere å blogge fremover, har hatt en altfor lang «blogg-tørke» nå! 🙂

  3. Lenge siden du også har oppdatert ser jeg. Har du også bloggpause? Har vært skikkelig sløv med blogging jeg også. Håper alt står bra til med dere og Nadira:) god helg;) monica og gibson

    • Nadira

      Huff, ja her har det vert blogg-tørke altfor lenge, det er vanskelig å vite hvor man skal begynne når det er så lenge siden sist! Men det er vel på tide å få til en liten oppdatering snart 🙂 Her er alt bra, håper det er bra med dere også! 🙂

Legg igjen en kommentar