Daily Archives: 7. desember 2010

Tyggepinne er goooodt!!

Det er viktig å angripe tyggepinnen fra alle vinkler for å få has på den! 😉

Tyggepinner i hud er geniale synes jeg, de tar lang tid å spise opp og gir hunden tidsfordriv en god stund. 🙂

Nadira, som vanligvis er et så stort matvrak at hun får glupske Labradorer til å se kresne ut, er merkelig nok veldig kresen når det gjelder tyggesaker. Griseører, grisehaler, kjøttbein fra slakteren – neitakk! Vi ha et «roterom» i øverste etasje hvor Ståle oppbevarer millitærklærna sine slengt i en haug på gulvet (typisk mannfolk! 😉 ), og forrige gang han skulle på øvelse og skulle finne frem klærna sine datt det en haug men urørte tyggessaker utav dem når han løfta dem opp fra gulvet. 😀 Først da fant jeg ut at Nadira ikke spiste tyggesakene hun fikk, men gikk å gjemte dem unna (til trangere tider? 😛 ) i steden. 😀 Etter dette lukket og låste vi døra til roterommet, jeg vil ikke ha mat liggende rundt i kroker i huset som jeg ikke vet om. Hehe. Når Nadira ikke kom seg inn på dette rommet med tyggesaken jeg hadde gitt henne lenger forandret hun strategi på hvordan å bli kvitt den – hun kom å levere den tilbake til meg. Og når jeg hadde lagt den tilbake i skapet igjen, da var hun fornøyd – der lå den trygt gjemt. 😀 Haha, søteste!

Nå kjøper jeg omtrendt bare tyggepinner/tyggebein i hud i forskjellige varianter til henne, dette liker hun veldig godt. Tørkede kyllinghalser er også en stor favoritt, men det som er litt dumt med disse er at de tar bare et halvt minutt å spise opp.

Hva gir du hunden din til å tygge på? 🙂 

Måtte bare legge ut dette bildet til slutt, synes det var så søtt. Nadira ser ut som hun ønsker både meg og kamera dit pepper’n gror, tenk å komme her å forstyrre når hun og pappa slækker på sofaen og ser TV! 😀

8 kommentarer

Filed under Uncategorized